Kancelářský design
Specifickým odvětvím, kterým se zabýváme je návrh kanceláří. Design kancelářských jednotek má své zákonitosti. Liší se od běžného návrhu interiéru zejména zacílením na zájmovou skupinu pracovníků, pro které musí být uživatelsky příjemný. Nejen díky dopadu COVID19 je důležité vytvořit příjemné pracovní prostředí pro snadnější návrat zaměstnanců do kanceláří.
Krédem je pochopení potřeb konkrétní společnosti, dobrý poměr cena vs. výkon návrhu, dotažení do fáze realizace a předání klientovi.
Servis:
- Dotazník pro zaměstnance (online nástroje s grafickým i textovým vyhodnocením)
- Interview s vedením společnosti
- Workshopy pro vedení společnosti a zaměstnance
- Návrh transformace stávajících prostor, případně nových prostor k nastěhování
- Doporučení nejnovějších trendů v oboru, hodících se pro daný typ společnosti (agility pracovní prostředí, coworking, relax, dopad COVID19 na kancelářský design, atd.)
- Sestavení prostorového návrhu ve scénářích (velikosti a počty jednotlivých prostor)
- Návrh pro konkrétní prostory ve scénářích (test fit, spaceplan)
- Architektonická studie, zahrnující návrh recepce, zasedacích místností a dalších významných prvků interiéru (včetně návrhu vestavěného i typového nábytku), využití corporate identity
- Zajištění projekčních prací včetně povolovacího procesu, zajištění realizace záměru (více viz. kapitola Projektový management)
- Související práce (zaměření skutečného provedení, Technické Due Diligence prostor)
Vybrané reference:
Návrhy kancelářských interiérů pro soukromé klienty i veřejný sektor, zpracovávání architektonických studií kancelářských interiérů, zpracovávání koncepčních studií
Pozice architekta, návrhy převážně kancelářských budov ve všech projekčních stupních, od Architektonických studií po Autorské dozory během stavby
Vzhledem k povaze služeb a zachování mlčenlivosti jsou další reference k dispozici na vyžádání.
